-
Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników - wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe.
-
Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku.
-
Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol: “Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca - jest lekką, nowoczesną, atrakcyjnie zapakowaną przekąską”
POLA - pierwszy produkt nowej marki
Pierwszym, ale - jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem.
Jabłko w wielkim mieście (i w internecie)
Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak: „Nasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów - przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności - a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym “biegu” - w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt.” Przedstawicielka firmy podkreśla że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.
POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?
Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA - zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. Pola wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.
Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka - POLA.
Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak „Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce.”
O Grupie Rajpol:
-
Grupa Rajpol to jedna z największych i najnowocześniejszych grup producentów owoców w Polsce, obecna na rynku od 21 lat.
-
Grupa Rajpol liczy 160 Udziałowców, którzy z pasją i w oparciu o wieloletnie doświadczenie produkują owoce na ponad 1800 ha.
-
Rocznie grupa Rajpol produkuje ponad 70 000 ton owoców, podstawą działalności są jabłka, ale poza tym Rajpol produkuje również gruszki, śliwki, czereśnie, borówkę amerykańską czy wiśnię.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pola-poczatek-rewolucji-w-polskim-sadzie